Sunday, December 19, 2010

My Danialll
heyheyyy , putraa daniaall , iloveyou lahh (mmber)
tak lebihh pun ( takut gf marah )ahaha
ahahah, ehehe , babe kau nie gedikk knkn , hahah
ahahah , rase nak jee sepak2 kau , ahahha
kat school suke kcau aku , sepak baru tahu :D ahahaa
hahaha , aku selalu sruh kau teman aku knkn , (takut)
kat skul dah lahh suke mintak duit , selamat aku baik taw , 
if tak harapan aku nak bagi kau .
ahahaha , eheh , igt tak present yang kau bagi kat aku , 
ahaha , time birthday aku 2 ? ahah
rantai tue hilang lahh dohh :(
sdeyh dohh :( geee , rase nak sepak jee sape ambik 2 ,
ishh , ahahah , eheh , time last day aku pegi school tue knkn ,
best lahh ohh , ahahah  , lpak dgn kau , aku nak balik kau tak kasi ,
geram jee rase nak jee gigit kau :D ahaahh
ahahha , kau dgn eylaa same jee ,. aku nak balik jee tak kasi .
selamat aku balik mak aku tak marah ohh . grr
ahahah, eheh , ingat tak time kite couple 2 , ahahha , 
kau klau nmpak aku jee , mestie pggl2 aku ,
aahahaa, penggang2 tngan aku lahh pipie aku lahh
if cikgu nmpak mampus lahh ohh,
ahahha , time balik skul kau selalu tggu aku kat bwah 
smpai aku kluar , ahhaha , pegi jee lahh balik tak pyah semangat nak tgguakuuu .
aku pun xdew tggu kau , :D hahaa
ahahaha , k lahh nie jee . bye2.

loveyouuuuuuu lahhh

No comments:

Post a Comment